Dag 20: Bibbona

Ik sta vandaag even voor 7:00 uur op en besluit om dan toch maar weer vanaf de camping rechtsaf te slaan…

Hoewel het iets soepeler gaat dan gisteren blijft het enorm afzien (“Oude man hè…” zou Nick zeggen).

De korte stops om een foto te kunnen maken, zijn zeer welkom.

Voordeel van het eerst klimmen, is -zoals ik eerder al aangaf- dat de terugweg voornamelijk dalend is en dat gaat me goed af…

Terug op de camping haal ik mijn twee bestelde panini’s op en dan ga ik douchen.

De rest van de ochtend lees ik wat en geniet ik in de zon van mijn koffie.

De lunch bestaat vandaag uit zoetzure kip met mie.

Na het eten, loop ik een rondje over de camping om te kijken of het pizzarestaurant morgen open is…

Op de weg terug loop ik ook nog even langs plek 131 waar we twee jaar geleden stonden.

De middag kabbelt voor en getriggerd door een herinnering op FaceBook, schrijf ik een gedichtje.

Tegen 18:00 uur is het tijd voor een borrel.

De foto van Marijke is twee jaar teug op deze camping gemaakt; sweet memories 🥰

Als het rond 20:00 uur donker is, zoek ik de caravan op, waar ik geniet van een heerlijk belegd broodje.

Na de koffie en een serie houd ik het om 22:30 uur voor gezien.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.